Laden... Even geduld...
Winkelwagen
0 item(s) - €0,00

De meest gestelde vragen over de Digidoek fotoproducten

 

Hieronder vindt u de vragen die ons het meest gesteld worden. Heeft u een vraag over een bij Digidoek besteld of te bestellen fotoproduct, dan is de kans groot dat u hieronder het antwoord al kan vinden.

Wilt u meteen bestellen, klik dan op de volgende link Fotoproduct bestellen  

 

1. Ik heb mijn pluimvoucher opgestuurd per post maar  heb nog geen digicode ontvangen?

In dit geval kunt u het beste een e-mail sturen naar pluimen@digidoek.nl. Wij zullen dit dan meteen voor u nakijken.


2. Ik heb een Pluim. Hoe kan ik deze inwisselen voor een foto op doek of ander fotoproduct?

Voor de vragen over de Pluim hebben we een aparte pagina aangemaakt, zie onze Pluimen pagina. Mocht u er niet uitkomen dan kunt u ons altijd e-mailen op pluimen@digidoek.nl.

 

3. Wat is de levertijd van mijn foto op doek en andere fotoproducten?

Voor de vragen over levertijden hebben we een aparte pagina, zie onze levertijden pagina.

 

4. Wat zijn de verzendkosten bij Digidoek.nl?

Verzendkosten voor een foto op canvas en andere fotoproducten in Nederland zijn slechts € 2,95 incl. BTW. Voor elk extra product rekenen wij € 1,00. Voor fotoproducten groter dan 120x80 of 100x100 worden meer verzendkosten berekend, dit is afhankelijk van het formaat dat u besteld. Voor verzending naar België rekenen wij slechts € 5,50. Ook voor België rekenen wij voor elk extra product € 1,00.

 

5. Overige vragen met betrekking tot uw bestelling 

Welke resolutie moet mijn digitale foto minimaal hebben om een mooie foto te kunnen maken?

Het antwoord op deze vraag is afhankelijk van het formaat van de foto die u wilt bestellen.De minimale bestandsgrootte van uw foto of afbeelding dient ongeveer 1 mb te zijn. Daarnaast is het aantal pixels ook van groot belang. Hoe meer pixels, hoe beter en scherper de kwaliteit van de foto op canvas. Wanneer u ook maar enigszins twijfelt, kunt u uw foto geheel vrijblijvend mailen naar info@digidoek.nl om deze te laten beoordelen door onze deskundige medewerkers. 

 

Op welke manier kan ik mijn foto bij Digidoek.nl aanleveren?

Wanneer u op onze website, in de menubalk klikt op bestellen, dan kunt u uw eigen foto uploaden. We hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Mocht u nog vragen hebben of lukt het u niet om de bestelling te plaatsen, mail of bel ons, dan en wij helpen u bij het bestellen van uw foto op doek of ander fotoproduct. Indien op de foto's een copyright zit, moet er toestemming gevraagd worden aan de rechthebbende.

 

Kan ik van een kleurenfoto ook een andere kleur afdruk op doek laten maken?

Ja, dat kan. In de foto-editor kunt u na het uploaden zelf uw foto bewerken. U kunt kiezen voor zwart/wit of sepia. Door het klikken op de kleurstelling van uw keuze, wordt uw foto meteen op die manier weergegeven. Aan het afdrukken van uw foto op doek in de sepia of zwart/wit kleurstelling, zijn geen extra kosten verbonden.


Het uploaden van mijn foto wil niet lukken. Wat nu?

Mocht het misgaan bij de upload van uw foto, dan kunt u uw foto per e-mail sturen naar klantenservice@digidoek.nl o.v.v. uw gegevens. Maar u kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met onze medewerkers.


Wat is een pixel?

Een pixel is een beeldpunt. Digitale afbeeldingen bestaan uit aangrenzende pixels die ieder een eigen kleur of toon hebben. Voor het oog vloeien de verschillend gekleurde pixels samen tot continue kleurtonen. In het algemeen geldt: hoe meer pixels, hoe beter de kwaliteit van de afdruk van uw foto op doek.


Wat gebeurt er wanneer mijn foto onvoldoende geschikt is om te printen op mijn aangegeven formaat?

Als uw digitale foto of afbeelding niet geschikt is om te printen op het gekozen fotoproduct, dan ontvang u hier per e-mail bericht van. U kunt er vervolgens voor kiezen om de foto toch af te drukken, waarbij de kwaliteit niet perfect zal worden. U kunt er voor kiezen een andere foto aan te leveren, die wel aan de kwaliteitseisen voor een perfecte afdruk op canvas voldoet, of u krijgt u annuleert de opdracht en u krijgt uw geld terug.


Ik heb een (kadobon met) Digicode. Hoe kan ik deze gebruiken?

Bent u in het bezit van een Digicode dan kunt u deze tijdens het bestelproces invullen. De waarde van uw kadobon wordt dan automatisch verrekend met uw bestelling. Per bestelling kunt u 1 digicode inwisselen. Eventueel overgebleven tegoed komt te vervallen.

 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Digidoek werkt samen met Buckaroo Online Payment Services. Buckaroo staat voor een veilige verwerking van online betalingen. Er zijn twee betalingsmogelijkheden.

iDEAL: Via uw eigen bank met internetbankieren.
Zelf overboeken: U maakt zelf het verschuldigde bedrag over. (De uitleg volgt per e-mail na je bestelling)

Voor bestellingen vanuit Belgie is iDEAL en een eenmalige machtiging niet mogelijk. Houdt er nadrukkelijk rekening mee, dat wij de productie van je Digidoek starten, nadat wij een betaling hebben ontvangen. Mocht er iets misgegaan zijn met de betaling, neem dan contact met ons op.

 

Mijn orderbevestiging klopt niet met hetgeen ik heb besteld.

Als u besteld hebt ontvangt u direct daarna per e-mail een orderbevestiging. Controleert u aub de gegevens van uw bestelling. Mocht er iets afwijken neem dan gelijk contact met ons op. Wacht hier aub niet te lang mee, want wij hebben een snel productieproces en als uw bestelling is al in productie genomen is, dan kunnen we helaas niets meer veranderen.


Het formaat dat ik wil bestellen staat er niet tussen.

Bij Digidoek zijn bijna alle formaten foto op canvas mogelijk, zolang u afrondt per 5 of 10 hele centimeters. Tot 50 centimeter kunt u per 5 centimeter afronden en bestellen, boven de 50 centimeter, dient u af te ronden op 10 hele centimeters.

 

Mijn vraag is nog steeds onbeantwoord.

Is uw vraag nog steeds niet beantwoord? Of heeft u op- en of aanmerkingen? Vul dan hier het contactformulier in. Wij doen ons best alle berichten binnen een werkdag te beantwoorden. Wilt u ons graag persoonlijk spreken bel dan 0900-7373777 (0,70 cent per minuut).